به گزارش اندیشه معاصر؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایلنا، وزیر آموزش و پرورش گفت: روند ارزیابی طرح رتبه بندی معلمان کند پیش می رود و علت آن به دلیل کمبود نیروی ارزیاب هست. – وزیر آموزش و پرورش گفت: روند ارزیابی طرح رتبه بندی معلمان کند پیش می رود و علت آن به دلیل کمبود نیروی ارزیاب هست. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایلنا، وزیر آموزش و پرورش گفت: روند ارزیابی طرح رتبه بندی معلمان کند پیش می رود و علت آن به دلیل کمبود نیروی ارزیاب هست. یوسف نوری در حاشیه چهاردهمین نشست هم اندیشی سالانه ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در مشهد در جمع خبرنگاران افزود: قانون رتبه بندی معلمان، ارتقای نظام تعلیم و تربیت را به همراه دارد. وی اضافه کرد: برای اجرایی شدن این قانون، ارزیابان و هیاتهای ممیزی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند و احکام معلمان صادر می شود. وزیر آموزش و پرورش در خصوص اهمیت ارتباط حوزه علمیه و نظام آموزشی نیز گفت: روحانیان و حوزویان از ارکان فرایند تربیت هستند و این ارتباط باید وسیع باشد. نوری افزود: در دانشگاه فرهنگیان، از ظرفیت حوزویان به عنوان نمایندگان ولی فقیه و در گروه های معارف استفاده می شود و در نظام آموزشی نیز بر حسب تخصص در حوزه های مختلف تدوین کتاب های د
منبع خبر: اندیشه معاصر
دسته بندی خبر: سیاسی
فوری از دلایل نوری برای کند بودن روند ارزیابی طرح رتبه بندی معلمان!
Categories: