تدریس خصوصی dabidi مرد میان سال به بهانه کلاس تقویتی دختران خردسال را در پارکینگ آزار می داد؛ متهم 29 سال سابقه فعالیت در آموزش و پرورش را دارد!

مرد میان سال به بهانه کلاس تقویتی دختران خردسال را در پارکینگ آزار می داد؛ متهم 29 سال سابقه فعالیت در آموزش و پرورش را دارد!

مرد میان سالی که به بهانه برگزاری کلاس های تقویتی در پارکینگ منزل مسکونی اش، دختران خردسال را هدف آزار و اذیت قرار می داد با رای دادگاه کیفری 2 فردوس به تحمل 5 سال زندان(حداکثر مجازات قانونی) و 2 سال تبعید محکوم شد. – به گزارش تازه نیوز، رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: خرداد گذشته و در پی اعلام شکایت خانواده های 7 تن از دانش آموزان دختر، مبنی بر این که فرزندشان توسط معلمی هدف آزار و اذیت و بهره کشی جنسی قرار گرفته است، بلافاصله پرونده ای در این باره تشکیل شد و با طی روال قانونی در شعبه 101 دادگاه کیفری 2 مورد رسیدگی قرار گرفت. قاضی علی موحدی راد افزود: پس از انجام تحقیقات مقدماتی در مراجع انتظامی و دادسرا، مشخص شد که متهم 55 ساله که هیچ سابقه محکومیت کیفری هم ندارد، با نشان دادن فیلم های مبتذل از طریق گوشی تلفن همراه به دختران خردسال و برخی رفتارهای غیراخلاقی، اقدام به آزار و اذیت و بهره کشی جنسی از طریق در اختیار گرفتن کودکان خردسال می کرد.به نقل از خراسان، مقام ارشد دستگاه قضایی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، پرونده مذکور از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت دادگاه کیفری 2 بر اساس استنادات قانونی و با وجود انکارهای متهم در برخی از اتهامات وارد شده، وی را به دلیل در دسترس قرار داد
منبع خبر: تازه نیوز
دسته بندی خبر: حوادث

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *