تدریس خصوصی dabidi معلمی که با گذشتن از رودخانه خود را به کلاس درس می رساند؛ بدون خداحافظی در راه رسیدن به مدرسه روستایی بر اثر تصادف رانندگی در گذشت

معلمی که با گذشتن از رودخانه خود را به کلاس درس می رساند؛ بدون خداحافظی در راه رسیدن به مدرسه روستایی بر اثر تصادف رانندگی در گذشت

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهدی بخشی معلم فداکار قزوینی روزانه برای برپایی کلاس درس چهار نفره خود از قزوین به سمت روستای محروم فانفین از توابع بخش الموت حرکت می کرد.

 

این معلم فداکار، حتی در ایامی که آموزش حضوری تعطیل بود تنها به دلیل اینکه دانش آموزانش به آموزش مجازی دسترسی نداشتند این مسیر را طی می‌کرد.

 

گزارشی که مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در معرفی جلوه های معلمی از این معلم فداکار روایت کرده در زیر بخوانید:

 

روایت معلمی که با گذشتن از رودخانه خود را به کلاس درس می رساند

 

 مهدی بخشی مدیر آموزگاردبستان شهید سعادتی روستای فانفین بخش الموت غربی رازمیان هستند که هر روز ۱۳۰کیلومتر راه را از قزوین رفت و آمدمی کند حتی درهوای بارانی بخاطر این که سروقت به مدرسه برسد از آب سرد شاهرودعبور می کند تاسرکلاس درس حاضر شود.

این معلم دلسوزبه عشق ۳ دانش آموزش، هر روزبه دل خطر می زند تابرای آموزش و تدریس خود را به دانش آموزانش برساند و علاوه بر خواندن و نوشتن درس ایثار و از خودگذشتگی را به آن ها بیاموزد.

گفتنی است؛ این معلم که ۱۱ سال سابقه دارد سال گذشته درفصل بهار، وقتی برای تدریس به دانش آموزانش از این رودخانه پر خطر می گذرد، او را آب با خودش یک کیلومتر می برد، اما با وجودشرایط سخت این معلم جهادگر امسال هم با داشتن امکان انتقالی به شهر، با از خود ازگذشتگی برای اینکه در روندآموزش به دانش آموزانش وقفه ایجاد نشود، سختی راه را به جان می خرد وهر روز این مسیر را رفت و آمد می کند.

 

 

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *