تدریس خصوصی dabidi هدف هدایت تحصیلی، هدایت و مدیریت استعدادها است/ فعالیت های آموزشی و پرورشی و فرهنگی و تلفیقی؛ مکمل یکدیگرند

هدف هدایت تحصیلی، هدایت و مدیریت استعدادها است/ فعالیت های آموزشی و پرورشی و فرهنگی و تلفیقی؛ مکمل یکدیگرند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اصغر باقرزاده در گردهمایی مشترک معاونان پرورشی و فرهنگی و معاونان آموزش متوسطه که در استان هرمزگان در حال برگزاری است، اظهار کرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت نیروی انسانی متعهد و مفید برای تقویت و گسترش تمدن اسلامی مرهون برنامه ریزی آموزشی و تربیتی از بدو ورود دانش آموزان به مدرسه تا پایان دوران تحصیلی آنها است.
 وی افزود لازمه محقق ساختن این هدف همسویی و تطابق برنامه های آموزشی با برنامه های پرورشی و فرهنگی است، لذا باید معاونان همگام با هم، در سطح کلان تا مدرسه همراه باشند.
 باقرزاده هدایت تحصیلی را هدایت استعدادها دانست و گفت: وظیفه داریم از هدر رفتن استعداد ها جلوگیری کنیم و این امر با جدیت در انجام دقیق فرایند هدایت تحصیلی و توجیه اصولی مدیران صورت خواهد گرفت.
 معاون پرورشی و فرهنگی گفت: برگزاری طرح ساعات تئاتر درسی دانش آموزان در عنوان طرح پیشنهادی استان هرمزگان که اکنون به صورت برنامه کشوری در حال اجرا است، باعث شناسایی بسیاری از استعدادهای دانش آموزان خواهد شد. در این طرح دانش آموزان محتوای آموزشی را در فعالیت های فرهنگی تئاتر به نمایش می گذارند.
 وی بهینه سازی وضعیت موجود را مرهون یافتن نقاط اتصال دو حوزه پرورشی و متوسطه دانست و بر مشارکتی بودن فعالیت ها در مدارس تاکید کرد.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *