تدریس خصوصی dabidi هزار و ۴۰۰ مدرسه استان کهگیلویه وبویراحمد در شرایط کرونا به شبکه اینترنت متصل شدند

هزار و ۴۰۰ مدرسه استان کهگیلویه وبویراحمد در شرایط کرونا به شبکه اینترنت متصل شدند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، هادی زارع پور؛ اظهار کرد: در مدت هشت سال گذشته سیستم گرمایشی ۷۵۰مدرسه استاندارد سازی شده است.

وی با اشاره به این که در حوزه توسعه، تجهیز، احداث و تکمیل پروژه های آموزشی در مدت هشت سال اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمدگام های بزرگی برداشته شده است؛ گفت: در این مدت ۴۳۸طرح، ۲۳سالن ورزشی از محل اعتبارات ورزش و آموزش و ۳۲نمازخانه،۲۵۰چشمه بهداشتی و غیره تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: همچنین در سال های اخیر، تعداد پژوهش سراهای دانش آموزی در استان از 4 مورد به 13 مورد رسیده که بیش از ۱۰۰درصد رشد داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پرداخت معوقه ۲۰ساله پاداش مناطق محروم معلمان استان، که با پیگیری های انجام شده ۳۵میلیارد تومان به آن ها پرداخت شد، از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال های اخیر بوده است.

وی تأکید کرد: همچنین ۱۲میلیاردتومان تجهیزات هنرستانی برای دانش آموزان استان خریداری شد.

زارع پور تصریح کرد: در حوزه امور رفاهی نیز در مدت مذکور ۵۳۴میلیارد تومان وام قرض الحسنه به فرهنگیان استان پرداخت شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به این که 22 هزار درسنامه تنها در قالب لوح فشرده برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی که به اینترنت دسترسی ندارند، تهیه شده است، گفت: طی مدت شیوع بیماری کرونا ۵۱هزار و ۶۲۵نسخه درسنامه برای دوره متوسطه که دسترسی به گوشی و تبلت نداشتند تهیه شد.

وی بیان کرد: بر اساس اطلاعات میدانی که بدست آمده بود حدود ۴۸هزار دانش آموز در استان تلفن یا تبلت نداشتند که با کمک طرح هدایت ( هر دانش آموزان یک تبلت) برای برخی از آن ها تبلت خریداری شد.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *