مانع اصلی اجرای حداقل نسبی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دهه گذشته چه بوده و چه ضمانت اجرایی وجود دارد که 10 سال دیگر نیز جلساتی برای اجرایی کردن این سند برگزار نشود؟! – به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، 10 سال بعد از تصویب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی در آذر ماه سال 1390 مدتی است جلسات متعدد کارشناسی برای به روزسازی و اصلاح این سند برگزار می شود؛ اتفاقی که هر چند می تواند نوید دهنده بهبود وضعیت اجرایی این سند باشد، اما از سوی دیگر این سؤال را ایجاد می کند که مانع اصلی اجرای حداقل نسبی این سند در دهه گذشته چه بوده و چه ضمانت اجرایی وجود دارد که 10 سال دیگر نیز جلساتی برای اجرایی کردن این سند برگزار نشود؟! روزنامه جوان در شرایطی که به گفته کارشناسان حوزه آموزش و پرورش، نفوذ جریان های غربی و بیگانه در میان دانش آموزان گسترده تر نیز شده است، برای بررسی بیشتر وضعیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به سراغ یکی از دست اندرکاران اصلی تصویب این سند و وزیر اسبق آموزش و پرورش رفته و با محمود فرشیدی در خصوص دلایل اجرایی نشدن کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفتگو کرده است. در شرایطی که برخی از منتقدان حوزه آموزش و پرورش سند تحول را به سنگ بزرگی تشبیه می کنند که قابلیت اجرا ندارد، برخی دیگر
منبع خبر: فارس
دسته بندی خبر: سیاسی
وزیر اسبق آموزش و پرورش: مدیران میانی وزارتخانه به امید 2030 مانع سند تحول می شوند!
Categories: