عضو شورای مرکزی کانون تربیت اسلامی گفت: در جامعه امروز دانایی شاخص مهم پیشرفت هر جامعه است و حصول دانایی نیازمند فعالیت پژوهشی و تحقیقاتی در ابعاد مختلف است؛ – حسین احمدی عضو شورای مرکزی کانون تربیت اسلامی در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره دلایل عدم اجرایی شدن سند تحول آموزش و پرورش، اظهار کرد: رسالت پژوهش، تحول، ارتقای کیفیت، تشخیص، درمان مشکل و ارائه راه حل های هوشمندانه به موقع و مرتفع کردن آن است. وی با بیان اینکه پژوهش و ارزشیابی یک جریان ارتقایی و تکامل پیوسته است که رسالت بهبود مستمر جریان تعلیم و تربیت را در عمل بر عهده دارد، گفت: به جهت جایگاه و اهمیت امر پژوهش زیر نظام پژوهش و ارزشیابی سند تحول بنیادین در صدد تحقق مدرسه ای خلاق و با معلمان و مدیرانی فرهیخته، متفکر و وفادار به ارزش های دینی تا رسیدن به مراتبی از حیات طیبه است. * مدرسه پژوهنده احمدی تصریح کرد: به طور کلی در جامعه امروز دانایی شاخص مهم پیشرفت هر جامعه است و حصول دانایی نیازمند فعالیت پژوهشی و تحقیقاتی در ابعاد مختلف است. در این راستا مدرسه باید مدرسه پژوهنده باشد؛ بدین معنی که پایه و اساس فعالیت ها باید بر خردورزی مبتنی و متکی بوده و تصمیمات مدرسه و حل مسائل آن از طریق پژوهش و تحقیق باشد.
منبع خبر: فارس
دسته بندی خبر: سیاسی
چگونه پای سند تحول را به مدارس باز کنیم؟/ روایت پژوهش و تدریس در مدرسه
Categories: