به گزارش اندیشه معاصر؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همت خبر؛ نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون آموزش در پی این است که معلمان هر چه زودتر رتبه بندی و جایگاه آن ها در راستای اجرای این قانون تعیین شود، – رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: پس از تصویب قانون رتبه بندی معلمان، یکی از مهمترین اهداف ما دیدار با ما مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان ها و شهرستان ها و گفتگو با معلمان در راستای ارزیابی چگونگی اجرای این قانون است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همت خبر؛ نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون آموزش در پی این است که معلمان هر چه زودتر رتبه بندی و جایگاه آن ها در راستای اجرای این قانون تعیین شود، اضافه کرد: همچنین به دنبال این هستیم که ایرادات مربوط به این قانون را احصا و روند اجرای آن را به نفع معلمان پیگیری کنیم. وی ادامه داد: از سوی دیگر حضور میدانی در استان ها همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها موجب احصای دیگر مسائلی که در حوزه آموزش وجود دارد و دانشجویان و دانش آموزان با آن مواجه هستند، می شود.
منبع خبر: اندیشه معاصر
دسته بندی خبر: سیاسی
کمیسیون آموزش مجلس پیگیر نحوه اجرای قانون رتبه بندی معلمان است/ کمبود معلم و کمبود نیروی خدماتی مشکل دیگر آموزش و پرورش در سال جاری!
Categories: