تدریس خصوصی dabidi ارتباط با ساختار انگیزشی و عاطفی در تربیت نوآموزان دستور کار باشد

ارتباط با ساختار انگیزشی و عاطفی در تربیت نوآموزان دستور کار باشد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دانش آموزان پیش دبستانی و نوآموزان در جامعه بیش از سایر کودکان به ارتباط انگیزشی و عاطفی نیاز دارند. – به گزارش خبرنگار مهر ، وحید خدابنده ظهر شنبه در کارگاه آموزشی مربیان، مؤسسان و مدیران کودکستان ها اظهار کرد: آموزش مهارت های خواندن و نوشتن متناسب با دوره ها به خصوص پیش دبستانی و بر اساس محتوای آموزشی مورد تأیید سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در مدارس اردبیل مورد توجه باشد. وی با بیان اینکه بحث انگیزشی و ارتباط عاطفی با دانش آموزان فراموش نشود، افزود: با اینکه تعلیم و تربیت کودکان در این دوره با محوریت خانواده و با مشارکت مردم، نهادهای دولتی و غیردولتی انجام می شود اما کودکستان ها بهترین محیط برای یادگیری مهارت های فردی و اجتماعی است. معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به توانمندسازی مربیان در کودکستان ها اشاره کرد و ادامه داد: در این دوران توانمندسازی مربیان می تواند در اثربخش کردن و کیفیت بخشی آموزش ها مؤثر باشد و همچنین لذت یادگیری را برای دانش آموزان بیشتر خواهند کرد. خدابنده به رشد عقلی و بدنی دانش آموزان با توجه به مهارت های حرکتی در دوران پیش دبستانی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: آموزش با محوریت بازی موجب لذت بخشی به محیط یادگیری و تخلیه ان
منبع خبر: مهر
دسته بندی خبر: اجتماعی

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *