تدریس خصوصی dabidi اعلام جزییات پرداخت فوق العاده ویژه معلمان و فرهنگیان در فیش حقوقی آذر ماه 1401/ پرداختی آموزش و پرورش زیر 50 درصد سایر دستگاه ها!

اعلام جزییات پرداخت فوق العاده ویژه معلمان و فرهنگیان در فیش حقوقی آذر ماه 1401/ پرداختی آموزش و پرورش زیر 50 درصد سایر دستگاه ها!

به گزارش اندیشه معاصر؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از عرشه آنلاین؛ محمد وحیدی، نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص فوق العاده ویژه معلمان، – به نقل از عرشه آنلاین؛ محمد وحیدی، نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص فوق العاده ویژه معلمان، اظهار کرد: در طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت که به صحن علنی مجلس ارسال شد، بحث پرداخت فوق العاده ویژه به فرهنگیان مطرح شد؛ در اصلاحیه ماده 9 آمده است که تا سقف 50 درصد فوق العاده ویژه شامل کارکنان دولت می شود و دولت می تواند این کار را انجام دهد. آموزش و پرورش در پرداخت فوق العاده ویژه تاکنون مجوزی را از شورای حقوق و دستمزد نگرفته است یعنی درصدی که قبلا می داده است و از سایر دستگاه ها کمتر بوده هنوز به سقف 50 درصد نرسیده است. وی افزود: پیشنهادی که در جلسه اخیر فراکسیون فرهنگیان به وزیر آموزش و پرورش گفته شد این بود که وزیر مجددا در شورای حقوق و دستمزد این موضوع را پیگیری کند؛ برای کارکنان اداری که مشمول قانون رتبه بندی معلمان نشدند و هم برای خدمتگزاران و سرایداران مدارس که کمترین دریافتی را دارند و مشمول رتبه بندی نیز نمی شوند، فوق العاده ویژه 50 درصد را پیگیری کند.
منبع خبر: اندیشه معاصر
دسته بندی خبر: سیاسی

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *