پس از تصویب قانون رتبه بندی معلمان، یکی از مهم ترین اهداف، دیدار با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان ها و شهرستان ها و گفت وگوی با معلمان در راستای ارزیابی چگونگی اجرای این قانون است. – حادثه 24 – پس از تصویب قانون رتبه بندی معلمان، یکی از مهم ترین اهداف، دیدار با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان ها و شهرستان ها و گفت وگوی با معلمان در راستای ارزیابی چگونگی اجرای این قانون است. رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری گفت: آموزش و پرورش باید 50 درصد آموزش های خود را به سمت آموزش مهارتی سوق دهد که این رقم تاکنون 35 درصد است. علیرضا منادی سفیدان با اشاره به سفرهای استانی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: پس از تصویب قانون رتبه بندی معلمان، یکی از مهم ترین اهداف ما دیدار با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان ها و شهرستان ها و گفت وگوی با معلمان در راستای ارزیابی چگونگی اجرای این قانون است. نماینده مردم تبریز، آذرشهر و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون آموزش در پی این است که معلمان هرچه زودتر رتبه بندی و جایگاه آن ها در راستای اجرای این قانون تعیین شود، اضافه کرد: همچنین به دنبال این هستیم که ایرادات مربوط به این قانون را احصا و روند اجرای آن به نفع معلمان را پیگیری کنیم.
منبع خبر: حادثه 24
دسته بندی خبر: سیاسی
اعلام نحوه ارزیابی رتبه بندی معلمان استان ها
Categories: