تدریس خصوصی dabidi افتتاح و بهره برداری از 36 کلاس درس، در «استان سمنان»

افتتاح و بهره برداری از 36 کلاس درس، در «استان سمنان»

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، همزمان با دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، 3 مدرسه با 36 کلاس درس به فضاهای آموزشی و پرورشی استان سمنان اضافه شد.

بر اساس این گزارش، آموزشگاه 18 کلاسه «شهید حاج قاسم سلیمانی» در شهرک پیامبراکرم(ص) شهر سمنان، شامل 18 باب کلاس، اتاق مدیریت، نمازخانه، محل استراحت معلمان، آزمایشگاه، موتورخانه، آبدارخانه، اتاق بهداشت،کتابخانه، کارگاه هنر و خلاقیت، سرویس بهداشتی، آسانسور، سالن چندمنظوره، سمعی و بصری، سرایداری، وضوخانه، اتاق برق، اتاق مشاور و پرورشی، انبار، بوفه، اتاق چاپ و تکثیر و انجمن علمی در زمینی به مساحت 5620 مترمربع از سال 1396 احداث و با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسید.

همچنین، مدرسه 12 کلاسه برکت به نام سردار دلها، «شهید سلیمانی»؛ در شهرک فدک شهر شاهرود با زیربنای کل یک هزار و 693 مترمربع و سازه بتنی برای استفاده دانش آموزان دوره ابتدایی به بهره برداری رسید. آغاز عملیات ساخت این آموزشگاه از سال 1398 بوده و 78 میلیارد ریال هزینه داشته که 67 میلیارد آن از اعتبارات استانی، 5 میلیارد از اعتبارات راه و شهرسازی و 6 میلیارد ریال از بنیاد برکت تأمین شده است.

بر این اساس، آموزشگاه 6 کلاسه مشارکتی به نام «شهید حسین نیکی ملکی»، در روستای غیاث آباد شهرستان گرمسار هم که از پروژه های افتتاحی دهه فجر امسال در استان سمنان بوده در زمینی به مساحت 2400 مترمربع شامل 6 باب کلاس، اتاق مدیریت، نمازخانه، اتاق اداری، کارگاه و سرویس بهداشتی ساخته شده است. برای ساخت آن 32 میلیارد ریال هزینه شده است که 26 میلیارد ریال آن از اعتبارات استانی و 6 میلیارد ریال از اعتبارات بنیاد برکت تأمین شده است.

شایان ذکر است، فضاهای آموزش و پرورشی استان توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان احداث و برای استفاده و بهره برداری به مجموعه آموزش و پرورش تحویل می شود.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *