تدریس خصوصی dabidi با معماری و طراحی ایرانی-اسلامی بنای اردوگاه، شاهد آثار تربیتی سازنده ای در دانش آموزان کشور باشیم

با معماری و طراحی ایرانی-اسلامی بنای اردوگاه، شاهد آثار تربیتی سازنده ای در دانش آموزان کشور باشیم

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری؛ در آیین خشت گذاری اردوگاه بزرگ کشوری شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی»، ضمن گرامیداشت یاد شهدای لشکر 41 ثارالله و رشادت های آن ها، گفت: امیدواریم با معماری و طراحی ایرانی-اسلامی این اردوگاه، شاهد ساخت و بهره برداری از اردوگاهی با آثار تربیتی سازنده در کرمان باشیم.

نوری با اشاره به این که 345  اردوگاه دانش آموزی در کشور داریم، گفت: طراحی بنای اردوگاه باید سازگار با آب و هوا و جغرافیای منطقه مورد نظر باشد و انشالله بتوانیم با همت مسئولان استانی سال آینده همین موقع از این پروژه بهره برداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه «بوم» 10 تا 20 درصد فعالیت مدارس باید بیرون از مدرسه انجام شود، گفت: نباید آموزش و پرورش را فقط محدود به مدارس کنیم.  

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم «آموزش حضوری» در مدارس گفت: آموزش مجازی فقط می تواند به عنوان مکمل آموزش حضوری مورد استفاده قرار گیرد و هیچگاه جایگزین آموزش حضوری نخواهد شد. بر اساس چشم اندازهای ترسیم شده در اسناد بالادستی و بیانیه گام دوم، دانش آموزان باید برای رسیدن به تربیت اجتماعی و فرهنگی مطلوب، در جمع همکلاسی های خود و در مدارس حضور داشته باشند و من امیدوارم با درایت و همکاری همه نهادها و دستگاه ها بتوانیم در راستای تربیت نسلی متعهد و کوشا موفق شویم.

شایان ذکر است؛ طی مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور عملیات ساخت بزرگترین اردوگاه دانش آموزی کشور به نام اردوگاه راهیان مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیارد تومان در کرمان آغاز شد.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *