تدریس خصوصی dabidi بازدید وزیر آموزش و پرورش از بیمارستان کودکان مفید

بازدید وزیر آموزش و پرورش از بیمارستان کودکان مفید

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری عصر امروز برای انجام عیادت و ابراز خسته نباشید به پزشکان و پرستاران، از بیمارستان کودکان مفید تهران بازدید کرد.

 وی با اشاره به سنت خوب عیادت از بیماران اظهار کرد: یکی از سنت های خوب و فرهنگ ایرانی و اسلامی ما ایرانیان، سنت عیادت از بیماران است که باعث روحیه دادن به بیماران و خانواده های آنان می شود و این پیام را به آنان می رساند که علی رغم سختی هایی که در راه رسیدن به سلامتی دارند، ما همراه آنان هستیم.

عضو کابینه دولت مردمی ادامه داد: یکی از دردناک ترین اتفاقات برای هر خانواده ای، بیماری کودکانشان است و تحمل بیماری کودکان، سخت و طاقت فرسا می باشد و هر انسانی با شنیدن بیماری کودکان متاثر و اندوهگین می شود. من در اینجا و در ایام شب های قدر که طبق روایات، دعاهای انسان ها بیشتر مقبول درگاه خداوند قرار می گیرد، برای شفای عاجل همه بیماران از جمله کودکان بیمار، دعا می کنم و امیدوارم که به زودی شفای کامل پیدا نمایند. 

شایان ذکر است، وزیر آموزش و پرورش از بخش های مختلف بیمارستان کودکان مفید تهران بازدید کرد و با پزشکان، پرستاران و کادر اداری بیمارستان به گفت و گو نشست. 

عضو کابینه دولت مردمی ضمن عیادت از تنی چند از کودکان بیمار، در گفت و گو با خانواده های این کودکان، در جریان نحوه رسیدگی و مشکلات آنان قرار گرفت.

 

 

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *