برای ارتقای کیفیت در مدارس دولتی باید، تربیت معلمِ آماده داشته باشیم. در همین راستا، ضمن خدمت را از بخش اداری و برنامه ریزی نیروی انسانی گرفتیم و به دانشگاه فرهنگیان دادیم تا به تدریج اینکار را انجام دهیم. – وزیر آموزش وپرورش با تاکید بر اینکه مدارس دولتی نیازمند حمایت هستند گفت: تمرکز و اولویت ما بر این است که معلم ثابت به مدارس مرزی تخصیص دهیم. یوسف نوری ضمن تبیین ضرورت ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اظهار کرد: در مدارس دولتی، مهمترین رکن ارتقای کیفیت، معلم است و اگر معلم آماده و توانمند برای مدارس دولتی بفرستیم موفق می شویم. وی افزود: برای ارتقای کیفیت در مدارس دولتی باید، تربیت معلمِ آماده داشته باشیم. در همین راستا، ضمن خدمت را از بخش اداری و برنامه ریزی نیروی انسانی گرفتیم و به دانشگاه فرهنگیان دادیم تا به تدریج اینکار را انجام دهیم. وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه همه این اقدامات را بر اساس سندتحول بنیادین انجام می دهیم و هرکدام قطعه ای از سندتحول بنیادین هستند گفت: به عنوان مثال طرح بسته امنیت غذایی در راستای اجرایی سازی سندتحول بنیادین اجرا می شود. نوری با تاکید بر اینکه مدارس دولتی ما نیازمند حمایت هستند اظهار کرد: تمرکز و اولویت ما بر این است که معلم ثابت به مدارس مرزی تخصیص دهیم.
منبع خبر: عرشه آنلاین
دسته بندی خبر: اجتماعی
برنامه آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت معلمان و مدارس دولتی
Categories: