تدریس خصوصی dabidi برگزاری آیین کلنگ زنی دبیرستان امام رضا(ع) با حضور وزیر آموزش و پرورش

برگزاری آیین کلنگ زنی دبیرستان امام رضا(ع) با حضور وزیر آموزش و پرورش

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری در این مراسم، با تبریک میلاد با سعادت بانوی کریمه اهل بیت(ع) و آغاز دهه کرامت گفت: به نیابت از جامعه فرهنگیان، معلمان و دانش آموزان از افراد نیکوکار که در امر مدرسه سازی یاریگر این وزارتخانه هستند، تقدیر و تشکر می کنم. 

 وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: شکوفایی تمدن اسلامی در آموزش و پرورش شکل می گیرد و لازم است که در این مسیر گام برداریم و بهترین جا برای این کار، مدرسه های خیرساز است. 

 

• در قم، یکی از اساسی ترین نیازهای ما «مدرسه» است

 

استاندار قم نیز در این آیین، با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و شروع دهه کرامت اظهار داشت: استان قم به واسطه مردمان خوبی که دارد، هم خودشان در امر خیر مدرسه سازی مشارکت دارند و هم زمینه ای را برای حضور سایر افراد نیکوکار در این عرصه فراهم کرده اند. 

 سید محمدتقی شاهچراغی با سپاسگزاری از خیران مدرسه ساز افزود: در استان قم، یکی از اساسی ترین و ضروری ترین نیازهای ما «مدرسه» است، که ان شاءالله امیدوار هستیم که این اتفاق مبارک تداوم داشته باشد.

وی همچنین از وزیر آموزش و پرورش درخواست کرد که دولت هم در ساخت و هم در تجهیز این مدارس، استان قم را یاری کند. 

 

دبیرستان ۱۵ کلاسه امام رضا(ع) در محله یک منطقه پردیسان شهر قم قرار دارد و  بانی زمین این مدرسه آقای حاج ابوالفضل استاد است. 

 سازه این مدرسه بتنی است، افزود و در سه طبقه با چهار باب آزمایشگاه و کارگاه آموزشی در زمینی به مساحت 3 هزار و 600 متر مربع با زیربنای 2 هزار و 923 مترمربع ساخته خواهد شد.

«منطقه پردیسان» در منطقه هشت شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ هجری خورشیدی توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از منطقه‌های شهرداری قم تبدیل شد و بیشتر واحدهای مسکن مهر در این منطقه ساخته شده ‌است.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *