تدریس خصوصی dabidi بیش از 94 درصد دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد، واکسن کرونا را دریافت کرده اند

بیش از 94 درصد دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد، واکسن کرونا را دریافت کرده اند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، هادی زارع‌پور؛ اظهار کرد: تیم‌های نظارتی به صورت مستمر بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نظارت دارند و گزارش عملکرد مدارس درخصوص بازگشایی و اقدامات انجام شده برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سامانه ثبت و بررسی می‌شود.

وی به اعزام نیروهای ارزیاب در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برای جمع آوری ارزیابی‌های کرونایی اشاره کرد و گفت: در زمان حضور دانش آموزان در مدارس، بطور قطع فاصله گذاری رعایت خواهد شد.

زارع‌پور افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و آسیب‌پذیری مدارس نسبت به بخش‌های دیگر جامعه نظیر تجمعات پائین است چرا که مدارس با توجه به گروه‌بندی، نظارت مدیر و شورای سلامت مدرسه خطر ابتلا بین دانش‌آموزان را کاهش می‌دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم تزریق واکسیناسیون برای معلمان مدارس گفت: خوشبختانه تاکنون بالغ بر 98 درصد معلمان استان دز اول و بیش از 91 درصد هم دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: بیش از 94 درصد دانش آموزان استان هم دز اول و ۸۴درصد دز دوم را دریافت کرده و استان کهگیلویه و بویر احمد همچنان رتبه اول را از این نظر در کشور دارد.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *