تدریس خصوصی dabidi تدفین شهدا به ترویج فرهنگ اسلامی و تقویت هویت ملی منجر می شود

تدفین شهدا به ترویج فرهنگ اسلامی و تقویت هویت ملی منجر می شود

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز یوسف نوری در آیین تدفین دو شهید گمنام دانش آموز که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، با بیان اینکه باید بتوانیم پیوند بین شهدا و دانش آموزانی که آینده ساز ایران اسلامی هستند را برقرار کنیم، اظهار کرد: تدفین شهدای گمنام دانش آموزی در اردوگاه شهید باهنر تهران در همین راستا صورت گرفته است و این کار به ترویج فرهنگ اسلامی و تقویت هویت ملی منجر می شود. 

وی تصریح کرد: اردوگاه شهید باهنر تهران جزء برترین و چهارمین اردوگاه بزرگ کشوری است و با توجه به قدمت آن، ضرورت داشت تا تدفین شهدای دانش آموزی زودتر از این تاریخ در این اردوگاه انجام شود. مطمینم مزار این شهیدان، زیارتگاه معلمان و دانش آموزان خواهد شد و آثار تربیتی این تدفین بیشتر از همه فعالیت های پرورشی و فرهنگی که انجام می دهیم، خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا سرود سلام فرمانده می تواند به عنوان سرود صبحگاهی مدارس انتخاب شود، اظهار کرد: سرود سلام فرمانده در قالبی زیبا با محتوای عمیق و موضوع امام عصر عجل الله و برای گروه مخاطب کودک و نوجوان ساخته شده است که این مخاطبان آینده‌سازان کشور هستند و این سرود توانست با مخاطبانش ارتباط برقرار نمایند. مشاهده کردیم که مدارس از این سرود استقبال می‌کنند و امیدواریم سرود هایی از قبیل سلام فرمانده در مدارس و در راستای تحکیم مبانی و تقویت ساحت های اخلاقی اجتماعی و سیاسی اعتقادی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *