دبیرخانه های راهبری کشوری گروه های آموزشی در بیانیه ای از دبیران و اولیای مدرسه تقاضا کردند امکان هرگونه فرصت طلبی را از حریمِ امنِ مدرسه و کلاس درس دور سازند. – به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، دبیرخانه های راهبری کشوری گروه های آموزشی دروس فرهنگ و هنر، علوم تجربی، ادبیات فارسی، عربی، کار و فنّاوری، مطالعات اجتماعی، آمادگی دفاعی، دینی و قرآن، زبان انگلیسی در بیانیه ای اعلام کردند: سالِ تحصیلیِ جدید درحالی آغاز شد که با گذشت بیش از 25 ماه آموزش غیرحضوری، جامعه دانش آموزیِ کشور دچارِ افتِ تحصیلی و آسیب های روحی و روانی شده بود؛ این در حالی است که نیاز به تعامل و ایجادِ ارتباطِ دوسویه عامل بسیار مهم و قابل تأملی در کیفیت بخشی به آموزش است. این مسأله اهمیت تعامل در آموزش را بیش از گذشته نشان داد و نقشِ نهادِ مدرسه در ایجاد محیطی امن برای برقراری روابط میان والدین و اولیای آموزشی و تداوم بخشی به آموزش معنادار در آموزش و پرورش را بیش از پیش نمایان ساخت. از همین رو پیداست حضور منظم در کلاس های درس و فراهم نمودن محیطی علمی و شاداب از خدمات مفید و مؤثر به دانش آموزان است تا با امکان ارائه بازخورد در مسیرِ جبرانِ افتِ تحصیلیِ پدیدآمده، گامی در زمینه اصلاح و ارتقای بهره وری آموزشی برداشته شود.
منبع خبر: فارس
دسته بندی خبر: اجتماعی
دبیران و اولیای مدارس هرگونه فرصت طلبی را از حریم امن مدرسه دور سازند
Categories: