رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به تبیین چالش های پیش روی آموزش و پرورش در حوزه آموزش و پرورش پرداخت و گفت: دست کم گرفتن مسئله تربیت در سطوح مختلف یکی از چالش های بنیادین است که موجب کندی روند پژوهش می شود. – دست کم گرفتن تربیت ، چالش بنیادین پژوهش در آموزش و پرورش رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به تبیین چالش های پیش روی آموزش و پرورش در حوزه آموزش و پرورش پرداخت و گفت: دست کم گرفتن مسئله تربیت در سطوح مختلف یکی از چالش های بنیادین است که موجب کندی روند پژوهش می شود. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین علی لطیفی در آیین تجلیل از برگزیدگان پژوهش در وزارت آموزش و پرورش که در اردوگاه دانش آموزی باهنر برگزار شد، به تبیین چالش های پیش روی آموزش و پرورش در حوزه آموزش و پرورش پرداخت و گفت: اگر به فهم درستی از نقاط چالش خیز برسیم می توانیم همراهی و همگامی بهتری برای فائق آمدن بر چالش ها داشته باشیم. وی افزود: چالش نخست نگاه عرفی و ساده انگارانه به مسائل تعلیم و تربیت است. گویا تصور غالب این است که آموزش و پرورش در تربیت کردن پژوهش نمی خواهد و کارش مشخص است. این دست کم گرفتن مسئله تربیت در سطوح مختلف، چالش بنیادینی است که موجب کندی روند پژوهش می شود و چالشی از حیث نگرش است که اصلاح مسیر را دشوار می کند.
منبع خبر: ایسنا
دسته بندی خبر: سیاسی
دست کم گرفتن تربیت ، چالش بنیادین پژوهش در آموزش و پرورش
Categories: