چون درآمد آموزش ، بسیار کلان است، برخی افراد روی آن متمرکز شده اند و می بینیم که در کنار آموزش و پرورش، بنگا ه هایی شکل گرفت که شروع به بمباران آموزشی بچه های ما کردند. – به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اختتامیه رویداد ملی ستاپ (سکوی تحول آموزش و پرورش) با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسؤولان در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. در این رویداد انجام دهند. لذا باید حاصل پژوهش ها و راهکارهایی که توسط پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش بیرون می آید به اجرا گذاشته شوند. مهم ترین این پژوهش ها شاخص های مدرسه تراز سند تحول است. وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه صالح در مبانی سند تحول دارای 7 ویژگی خواهد بود؛ از ویژگی ساده سازی گرفته تا ویژگی مشارکت و تعاون بین آنها که ویژگی های آن توسط همکارانم احصا خواهد شد و در نهایت در بستر فناورانه، آن را در مدرسه به تدریج اجرا خواهیم کرد. وی ادامه داد: یک نگاشت قانونی و به بیانی قوانین و مقررات سند تحول وجود دارد که همکاران در حال کار روی آن هستند؛ مانند قانون رتبه بندی معلمان که در مجلس تصویب شد و بی تردید هدف از اجرای این قانون، ارتقای کیفیت فرایند تعلیم و تربیت در راستای سند تحول بنیادین و همچنین ارتقای شایستگی های معلمان است.
منبع خبر: فارس
دسته بندی خبر: اجتماعی
دلیل ایجاد بنگاه هایی در کنار آموزش و پرورش/ سند تحول مستلزم نوآوری است
Categories: