رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: به منظور اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش، نظام رتبه بندی معلمان که یکی از اصلی ترین مؤلفه های طرح تحول بوده را دنبال کرد تا معلم در جایگاه و منزلت واقعی خود قرار گیرد و به تبع آن کیفیت آموزش در مدارس نیز ارتقا یابد. – علیرضا منادی سفیدان در تشریح اقدامات انجام شده در مجلس یازدهم در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، گفت: مجلس یازدهم گام های مهمی در جهت تعالی آموزش و پرورش از بدو ورود کودک به مهدهای کودک تا ورود به مدرسه، دانشگاه و حتی ورود فرد به بازار کار انجام داده که در تاریخ مجالس گذشته بی سابقه بوده است. در واقع کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری به سراغ زنجیره تأمین یکپارچه آموزش رفته و از بدو ورود کودک به مهدهای کودک از سن صفر تا 6 سالگی تا ورود او به مدرسه سن 7 تا 18 سالگی، دانشگاه و حتی شروع در بازار کار، برنامه ریزی و قانونگذاری داشته است. گام اول کمیسیون؛ ساماندهی مهدهای کودک رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: در نخستین گام، کمیسیون آموزش با همکاری شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ساماندهی مهدهای کودک، اقدامی مهم انجام داد و مسئولیت مهدهای کودک از سازمان بهزیستی به آموزش و پرورش واگذار شد، چراکه آموزش و پرورش نهادی تربیتی بوده نه خدمات رسان
منبع خبر: خبر گردون
دسته بندی خبر: اجتماعی
رتبه بندی معلمان اصلی ترین مؤلفه طرح تحول بنیادین
Categories: