اجرای گام های عملی مانند اجرای رتبه بندی می تواند ضمن کاستن از تبعیض ها زمینه شتاب بخشی به تحقق سند تحول و مطالبه رهبری در خصوص اجرایی شدن سند تحول بنیادین را به همراه داشته باشد. – احمد محمودزاده، رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در حاشیه افتتاح مجتمع بوتراب شهرستان خوی و در گفتگوی خبری با صداوسیمای استان آذربایجان غربی افزود: در همه اسناد بالادستی به ویژه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره خوبی به مشارکت مردم در حوزه آموزش و پرورش شده است و معتقدیم امکان مدیریت آموزش و پرورش و مأموریت پیچیده تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی به تنهایی از عهده آموزش و پرورش بر نمی آید. همه ذی نفعان، خیرین، اصحاب مطبوعات، رسانه ها، واقفین، گروه های جهادی، نهادهای دولتی و غیردولتی می بایست در جهت این امر مهم نقش آفرینی و مشارکت داشته باشند. رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی ادامه داد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از 131 راهکار به مشارکت در 61 راهکار اشاره شده است و در سند تحول دولت مردمی هم یکی از راهبردهای اصلی، مردمی سازی نظام حکمرانی آموزش و پرورش است. وی گفت: قرار است ما به صورت ویژه نقش و حضور مردم را در حوزه مدرسه داری علاوه بر مدرسه سازی هم داشته باشیم.
منبع خبر: عرشه آنلاین
دسته بندی خبر: سیاسی
شرط رتبه بندی معلمان مهرآفرین اعلام شد
Categories: