وزیر آموزش و پرورش درباره افزایش آسیب های اجتماعی دانش آموزان در پاندمی کووید 19، گفت: در طول پاندمی کووید 19 که می توان گفت دانش آموزان به فضای مجازی پرتاب شدند، – به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا،یوسف نوری در دومین روز از نخستین همایش ملی آسیب شناسی روانی کرونا و مداخلات روانی_ اجتماعی، اظهار کرد: ما با همکاری وزارت کشور و قوه قضاییه سامانه ای برای رصد آسیب های اجتماعی دانش آموزان در اختیار داریم که آسیب های اجتماعی دانش آموزان توسط این سامانه شناسایی شده و سپس به مشاوران ارجاع داده می شوند. طراحی موتور جستجوی دانش آموزی ایمن شادبین وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به اهمیت همکاری گروه های غیر رسمی و دولتی و نقش روانشناسان و مشاوران در جهت شناسایی و درمان آسیب های اجتماعی دانش آموزان، افزود: در حال طراحی سکویی برای سنجش نیمرخ روانی دانش آموزان هستیم. 145 آزمون وجود دارد تا نیمرخ اولیه فرد به دست آید. همچنین برای اینکه از فضای مجازی نا ایمن برگردیم، موتور جستجوی دانش آموزی ایمن شادبین را طراحی کردیم. وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تحقیقات انجام شده وزارت آموزش و پرورش در خصوص آموزش حضوری مدارس در دوران پاندمی کووید 19، ادامه داد: نتایج این بررسی ها نشان می داد برخی کشورهای اسکاندیناوی در طول پاندمی کووید 19 ا
منبع خبر: آنا
دسته بندی خبر: اجتماعی
طراحی موتور جستجوی دانش آموزی ایمن شادبین
Categories: