وزارت آموزش و پرورش با تدوین آیین نامه جدید رتبه بندی معلمان، گامی بزرگ در راستای بهبود حقوق و جایگاه حرفه ای معلمان برداشته است. این آیین نامه که تا اول مهر 1404 نهایی می شود، از 20 مهر برای رتبه بندی معلمان جدیدالورود و ارتقای رتبه فرهنگیان شاغل اجرا خواهد شد. نکته قابل توجه،
منبع خبر: عصر همگرایی
دسته بندی خبر: اقتصادی
