تدریس خصوصی dabidi محافل قرآنی؛ حلقه مفقوده مؤسسات قرآنی در جذب مخاطب

محافل قرآنی؛ حلقه مفقوده مؤسسات قرآنی در جذب مخاطب

یک مدرس و قاری قرآن با بیان اینکه قدم اول در جذب مخاطب به مؤسسان قرآنی، جذاب کردن تلاوت قرآن و فراگیر شدن محافل قرآنی در جامعه است؛ گفت: اگر محافل قرآنی مستمری در طول سال برگزار شوند و مخصوصاً از حضور نوجوانان استفاده شود، – خود به خود رجوع افراد برای یادگیری هنر تلاوت به مؤسسات قرآنی بییشتر می شود. به باور برخی از مربیان و مدرسان قرآن، یکی از عوامل مؤثر در جذب مخاطب نسل جدید به مؤسسات قرآنی، به ترویج یا عدم ترویج فرهنگ تلاوت قرآن در جامعه برمی گردد، به نحوی که اگر در یک جامعه این فرهنگ رایج باشد، خود به خود رجوع به مؤسسات قرآن کریم برای فراگیری هنر تلاوت و فهم قرآن بیشتر می شود و این حلقه مفقوده در جذب مخاطب به مؤسسات قرآنی است که برگزاری محافل مستمر قرآنی می تواند این خلا را پوشش دهد. محسن شیروانی، مدرس دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان ایذه و قاری قرآن کریم، این مساله را یکی از مهم ترین عوامل در جذب مخاطب به مؤسسات می داند. متن زیر گفت وگوی ایکنای خوزستان با این مدرس قرآن است: ایکنا ـ در جذب مخاطب نسل جدید چه چالش هایی پیش روی مؤسسات قرآنی قرار دارد؟ مهمترین موضوع این است که شیرینی و حلاوت تلاوت قرآن کریم در وهله اول به مخاطب و عموم جامعه؛ چه آنهایی که گرایش خانوادگی به فضای مذهبی دارند و چه آنهایی که نسبت به این فضا خن
منبع خبر: ایکنا
دسته بندی خبر: سیاسی

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *