پایان هفته قرآن و عترت(ع) مدارس بهانه ای شد تا با این پرسش به سراغ یک بانوی قرآنی چهارمحال وبختیاری برویم که آیا نگاه مناسبتی به فعالیت های قرآنی در مدارس منجر به تربیت دانش آموزان تمام ساحتی می شود؟ – پایان هفته قرآن و عترت(ع) مدارس بهانه ای شد تا با این پرسش به سراغ یک بانوی قرآنی چهارمحال وبختیاری برویم که آیا نگاه مناسبتی به فعالیت های قرآنی در مدارس منجر به تربیت دانش آموزان تمام ساحتی می شود؟ وزارت آموزش و پرورش در ابلاغیه ای برنامه های هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز در مدارس را ابلاغ کرد تا این هفته از تاریخ 15 تا 22 آذرماه 1401 و با شعار مردمی سازی فعالیت های قرآن، عترت و نماز مدارس گرامی داشته شود. بسیاری از مدارس همزمان با این هفته، مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان را برگزار کردند و برخی دیگر از مدارس با برپایی محافل قرآنی تلاش داشتند که فضای قرآن و عترت در محیط آموزشگاه ها ایجاد کنند. این مناسبت بهانه ای شد تا با این پرسش به سراغ یک بانوی قرآنی چهارمحال وبختیاری برویم که آیا نگاه مناسبتی به فعالیت های قرآنی در مدارس منجر به تربیت دانش آموزان تمام ساحتی می شود؟ این گفت وگو را که دردنامه ای از مهجوریت قرآن کریم شد، با هم می خوانیم.
منبع خبر: ایکنا
دسته بندی خبر: اجتماعی
هفته قرآن و عترت(ع) مدارس و سندی از مهجوریت مصحف شریف
Categories: