تدریس خصوصی dabidi ارسال آگهی تبلیغات و آگهی رایگان

تبلیغات و آگهی رایگان

تبلیغات و آگهی رایگان post thumbnail image

سایت تدریس خصوصی dabidi سایتی برای درج و ارسال آگهی و تبلیغات رایگان است همان طور که در نام سایت و لوگو آن دیده می شود آگهی آموزش و تدریس خصوصی در سایت منتشر خواهد شد.

در این سایت نکات مربوط به سئو محتوا و سئو سایت رعایت می شود که سبب قرار گرفتن آگهی و تبلیغات شما در صفحه اول گوگل و سایر موتورهای جستجو خواهد شد.

این امر با توجه به این که بیشتر کاربران اینترنت تنها از اولین صفحه نتایج حاصل از جستجو مطلب مورد نظر خود در گوگل دیدن می کنند و با بدست آوردن محتوای که خواستار آن بودن دیگر به صفحه های دیگر توجهی ندارند اهمیت بودن در اولین نتایج جستجو گوگل را بیشتر نشان می دهد.

معمولاً اشخاص تنها به دنبال رفع یک سوال مشخص که ذهن آن ها را به خود مشغول کرده شروع به سرچ می کنند و به محض یافتن پاسخ، دیگر به سایر سایت های که آن مطلب پاسخ دادن نمی روند.
ممکن است سایت های با محتوای غنی تر نیز در نتیجه سرچ افراد در صفحات دوم، سوم و … گوگل وجود داشته باشد ولی چون در صفحه اول نبوده اند کسی به سراغ آن ها نمی رود.

در حال نمی توان اهمیت قرار گرفتن مطالب سایت در صفحه اول جستجو گوگل را انکار کرد و هیچ کسی نیست که منکر این موضوع شود.
این سایت با رعایت تمامی نکات سئو به شما کمک خواهد کرد که تبلیغ موفقی داشته باشید؛ ما همراه شما هستیم و به سئو تمام نوشته های شما می پردازیم.
شما تنها آگهی خود را ارسال کنید!

سادگی سایت از قابلیت آن کم نکرده و قادر است جایگاه خود را در بین سایر رقبا باز کند و خود را به مخاطبش معرفی نماید.
هیچ محدودیتی در تعداد تبلیغات و آگهی رایگان وجود ندارد ولی یک نوشته خوب با توضیحات کامل همیشه موفق تر از چند متن کوتاه هست!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by tadris dabidi (@tadrisdabidi)

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *