نماد سایت تدریس خصوصی dabidi

تدریس خصوصی کلیه دروس از ابتدایی تا دانشگاه

تدریس خصوصی کلیه دروس از ابتدایی تا دانشگاه

تدریس خصوصی کلیه دروس از ابتدایی تا دانشگاه در تمامی رشته ها و همه درس های دانش آموزان و همه رشته های دانشگاهی برای دانشجویان در این سایت قرار می گیرد.
آگهی تدریس خصوصی در تمامی زمینه ها و همه درس های دانش آموزان و همه رشته های دانشگاهی برای دانشجویان در این سایت قرار می گیرد معلمان، اساتید، مربیان و همه مدرسان که به هر نحوی در زمینه تدریس خصوصی فعال بوده امکان انتشار آگهی را در این سایت خواهند داشت.
هر عنوان تدریس و کلاسی را که شما خواهان آن باشید به سایت اضافه خواهد شد هیچ مشکلی بی پاسخ نخواهد ماند شما خیلی آسان با ثبت نام در سایت امکان ارسال و پیگیری درخواست های خود را در بخش تیکت ها دارید و با ارسال تیکت های خود می توانید مشکلات احتمالی را با ما در میان بگذارید.
هر آگهی قبل از انتشار نیاز به تایید دارد در ضمن این کار تنظیمات لازم برای سئو مطلب انجام می گیرد و برچسب های لازم نیز به آن اضافه می شود پس نگران آن نباشید بخش انتخاب برچسب با توجه به آگهی ها به مرور افزوده خواهد شد و امکان انتخاب موارد موجود وجود دارد.
/حذف شده / برای انتشار رزومه خود در سایت باید با ارسال تیکتی، درخواست مربوطه را اعلام کنید تا لینکی برای شما برای تکمیل رزومه ارسال شود(بخش ساخت رزومه به طور پیش فرض در دسترس نیست)

برای ارسال آگهی تدریس خصوصی کلیه دروس از ابتدایی تا دانشگاه در این سایت اینجا کلیک کنید

Loading

خروج از نسخه موبایل