تدریس خصوصی dabidi اجرای پویش سلامت دهان و دندان در مدارس ابتدایی دزفول

اجرای پویش سلامت دهان و دندان در مدارس ابتدایی دزفول

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول از آغاز پویش سلامت دهان و دندان در مدارس ابتدایی این شهرستان خبر داد. – به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، مهشید عصار اظهار کرد: هدف از اجرای این پویش، ترویج فرهنگ مسواک زدن و استفاده از نخ دندان، به منظور کاهش پوسیدگی …
منبع خبر: خبرگزاری صداوسیما
دسته بندی خبر: پزشکی 

​ 

 

​ 

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *