مدرسه 12 کلاسه زنده یاد دکتر داریوش گنجی با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید. – به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، وزیر آموزش و پرورش در این مراسم گفت: خرسندیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای این سرزمین سرمایه گذاری می کنند. کاظمی افزود: …
منبع خبر: خبرگزاری صداوسیما
دسته بندی خبر: اجتماعی
