صباغیان، نماینده مردم بافق امروز در جریان سوال از کاظمی وزیر آموزش و پرورش در صحن علنی گفت: – نماینده مجلس: آقای وزیر! معلمان و همکاران شما در اسنپ و آژانس کار می کنند، احوالی از آنها بگیرید! صباغیان، نماینده مردم بافق امروز در جریان سوال از کاظمی وزیر آموزش و پرورش در صحن علنی گفت:
منبع خبر: نواندیش
دسته بندی خبر: سیاسی
