معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: طرح ملی پویش سلامت دهان و دندان با هدف آگاهی بخشی به دانش آموزان در مدارس ابتدایی شهرستان اجرایی می شود. – به گزارش خبرنگار مهر، رقیه یوسفی صبح یکشنبه در حاشیه افتتاحیه پویش سلامت دهان و دندان اظهار کرد: …
منبع خبر: پارس فوتبال
دسته بندی خبر: اجتماعی
