معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول از آغاز پویش سلامت دهان و دندان در مدارس ابتدایی این شهرستان خبر داد. – به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، مهشید عصار اظهار کرد: هدف از اجرای این پویش، ترویج فرهنگ مسواک زدن و استفاده از نخ دندان، به منظور کاهش پوسیدگی …
منبع خبر: خبرگزاری صداوسیما
دسته بندی خبر: پزشکی
