استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مأموریت اصلی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید، ارتقای کیفیت آموزشی و علمی است و نباید اجازه داد کمیت گرایی و نمره محوری بر اهداف کیفی غلبه کند. – در ﺣﺎل اﻧﺘﻘﺎل ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺖ ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ ﻫﺴﺘﯿﺪ…
منبع خبر: ایرنا
دسته بندی خبر: اجتماعی
