وزارت آموزش و پرورش با تدوین آیین نامه جدید رتبه بندی معلمان، گامی بزرگ در راستای بهبود حقوق و جایگاه حرفه ای معلمان برداشته است. این آیین نامه که تا اول مهر 1404 نهایی می شود، – معلمان جدیدالورود: معلمان با مدرک کارشناسی به صورت خودکار رتبه مربی آموزشیار دریافت می کنند،
منبع خبر: صبح شنبه
دسته بندی خبر: اقتصادی
