کارگاه توانمند سازی معاونان و مربیان پرورشی دوره پیشتاز در شهرستان میناب برگزار شد. – به گزارش خبرآنلاین، رییس سازمان دانش آموزی هرمزگان گفت: این دوره با هدف توانمندسازی و آموزش مربیان با برنامه های سازمان دانش آموزی، کارتشکیلاتی، کار تیمی بازی های اردویی و همچنین …
منبع خبر: خبر آنلاین
دسته بندی خبر: سیاسی
