تدریس خصوصی dabidi به دنبال میزبانی حرفه ای و مطمئن هستید؟

به دنبال میزبانی حرفه ای و مطمئن هستید؟

به دنبال میزبانی حرفه ای و مطمئن هستید؟ post thumbnail image

به دنبال میزبانی حرفه ای و مطمئن هستید؟ | با سرویس‌‌های میزبانی ایران سرور با خیال راحت به توسعه کسب و کارتان بپردازید | خرید هاست و سرور

ایران سرور: خرید هاست، خرید سرور مجازی و سرور اختصاصی، …

ایران سرور: خرید هاست، خرید سرور مجازی و سرور اختصاصی …

سایت ساز ایران سرور

در کمتر از ۱۰ دقیقه یک سایت حرفه‌ای بسازید و فروش اینترنتی را قدرتمند شروع کنید!

ویژگی ها:

  • بدون نیاز به دانش کدنویسی
    انتخاب قالب های متنوع
    ویرایش ساده و آسان

فرقی نمی کند که در چه صنفی مشغول هستید، با سایت ساز و فروشگاه ساز ایران سرور بدون حتی یک خط کدنویسی می‌توانید یک سایت یا فروشگاه اینترنتی را با امکانات کامل راه اندازی کنید.

تعداد و تنوع قالب ها در سایت ساز ایران سرور آنقدر زیاد است که به احتمال زیاد می‌توانید قالب مناسب خود را پیدا کنید و به راحتی رنگ،‌ چیدمان و ساختار قالب خود را تغییر دهید.

ساخت سایت و فروشگاه در ایران سرور بجای اینکه سخت و پیچیده باشد، سرگرم کننده و جذاب است و به شیوه Drag&Drop انجام می شود و نتیجه کار شما را شگفت زده می کند.

لینک به صفحه سایت ساز ایران سرور

سایت ساز و فروشگاه ساز ایران سرور
طراحی سایت بدون دغدغه هاست و دامنه

ایجاد سایت با سایت‌ساز، باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان‌تان می‌شود شما در کمتر از 10 دقیقه می‌توانید سایت یا فروشگاه اینترنتی خودتان را با سایت ساز ایران‌سرور راه‌اندازی کنید.


خرید هاست وردپرس و ووکامرس

بهترین هاست وردپرس، محبوب ترین هاست ایران سرور

هاست وردپرس؛ حاصل سال ها خدمت رسانی موفقیت آمیز به بهترین سایت های ایرانی با سایت ساز WordPress است. فرمول انحصاری هاست وردپرس همواره در حال تکامل است. هم اکنون با بکار گیری از CPU های نسل هشتم Intel و هارد NVMe – با راندمانی بهتر از همیشه – از نهایت امکانات وردپرس بهره ببرید.

ویژگی ها:

  • هارد پر سرعت NVME (نسل جدید)
  • ترافیک نامحدود
  • Cpanel/DirectAdmin
  • گواهی SSL رایگان
  • DNS اختصاصی رایگان

لینک به هاست وردپرس ایران سرور

****



خرید سرور مجازی و خرید vps از ایران سرور

سرور مجازی لینوکس و سرور مجازی ویندوز

سرور مجازی ایران سرور، آپتایم 99 درصد – پایداری سرور. ایران سرور ارائه دهنده سرور های مجازی VPS لینوکس و سرورهای مجازی ویندوز در ایران, آلمان, فرانسه می باشد.

سرورهای مجازی ایران‌سرور، استفاده از برترین تکنولوژی‌های مجازی‌سازی در کنار بهترین سخت‌افزارهای موجود، نوید بخش حس خوب همیشه در دسترس بودن. این VPS ها از سیستم عامل (OS) های CentOS ,Ubuntu,Debian و ویندوز سرور 2016 ,2019 و 2020 پشتیبانی میکنند و شما هنگام خرید VPS می توانید انتخاب کنید که چه سیستم عاملی برای شما نصب شود.

همچنین برای ارائه سرعت بالاتر،پلن های VPS با پشتیبانی از هارد های NVMe فراهم شده است که سرعتی بالاتر از هارد های SSD دارند و موجب میشود که فشار کمتری روی CPU و Ram سرور شما باشد.

ویژگی ها:

  • پردازنده 4vCore(s)
  • ترافیک نامحدود
  • هارد دیسک NVMe
  • پورت اتصال ۱ گیگابیت
  • دیتاسنتر Hetzner/OVH

لینک به صفحه سرور مجازی ایران سرور

****
سرور مجازی اروپا (لینوکس و ویندوز آلمان و فرانسه)
استفاده از تکنولوژی های مختلف مجازی سازی در بستر دو دیتاسنتر OVH و Hetzner

فرانسه و آلمان در کنار حق انتخاب نوع سخت افزار و اتصال به اینترنت گیگابیتی، تمام راه‌های انتخاب نکردن این سرویس را بروی شما خواهد بست.

****



خرید سرور اختصاصی ایران و اروپا

سرور اختصاصی لینوکس وسرور اختصاصی ویندوز

ایران سرور ارائه دهنده سرور های اختصاصی لینوکس و ویندوز در ایران، آلمان، فرانسه، کانادا و آمریکا قیمت مناسب، تنوع در انتخاب محل سرور، استفاده از سخت‌افزارهای روز، سیستم مانیتورینگ دائمی و پشتیبان فنی متخصص تضمین کننده‌ی کسب و کار آنلاین شما خواهد بود.

************

لینک به صفحه سرور اختصاصی ایران سرور

****************************

سرور اختصاصی ایران
استفاده از سرورهای اختصاصی داخل کشور باعث می‌شود که سرعت دسترسی کاربران ایرانی به اطلاعات سرور شما تا ۴ برابر افزایش پیدا کند. ایران‌سرور با ایجاد یک شبکه‌ی خصوصی و استفاده از بهترین تجهیزات سخت‌افزاری در سه دیتاسنتر افرانت، پارس‌آنلاین و مخابرات، خدمات متنوعی را به شما ارائه می‌دهد. استفاده از سرورهای جدید با برندهای معتبر جهانی تضمین کننده‌ی کیفیت خدمات ما خواهد بود. افتخار ما ارائه خدمات قابل رقابت با دیتاسنترهای خارجی در داخل ایران می‌باشد.

 

سرور اختصاصی آلمان
دیتاسنتر قدرتمند هتزنر از حرفه ای ترین و به نام ترین دیتاسنترها اروپاست که از سال ۱۹۹۷ تجربه ارائه سرویس های میزبانی را دارد.آنچه که هتزنر را از سایر رقبایش متفاوت می کند تکنولوژی پایدار، آپتایم بالا (۹۹ درصد)، فایروال سخت افزاری با توان دفع حملات بسیار گسترده، کیفیت بالای سخت افزار، پهنای باند بالای شبکه، استفاده از تکنولوژی سبز و دوست‌دار محیط زیست و.. است. علاوه بر این با توجه به خدمات ارائه شده و کیفیت بالای آن هزینه سرویس های آن بسیار منصفانه به نظر می‌رسد.گارانتی بازگشت وجه یک هفته ای نیز از ویژگی های مثبت سرویس‌های این دیتاسنتر است.

 

سرور اختصاصی فرانسه
این دیتاسنتر فرانسوی از سال ۱۹۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر یکی از بزرگترین دیتاسنترهای اروپایی است. OVH دارای یک شبکه‌ی اختصاصی با سرعت ۱۴ ترابایت بر ثانیه بوده و دارای ۲۷ دیتاسنتر در سرتاسر جهان است.از جمله مزیت های این دیتاسنتر امنیت بالای فیزیکی، استفاده از تکنولوژی سبز و دوست‌دار محیط زیست، زیرساخت همیشه در دسترس، منطبق با استانداردهای بین المللی، سرعت پایین پینگ و.. است. البته این شرکت فرانسوی برای سرویس های خود گارانتی بازگشت وجه را در نظر نگرفته اما قیمت سرویس ها با توجه به کیفیت آن مناسب می‌باشد.

 

سرور اختصاصی کانادا
iWeb یکی از دیتاسنترهای محبوب نزد کاربران ایرانی است، ما نیز خدمات خود را در کانادا باهمکاری همزمان دیتاسنترهای iWeb و OVH ارائه می‌دهیم، این امر حق انتخاب بیشتری را به شما می‌دهد تا ساده‌تر به سروری دست پیدا کنید که دقیقا مطابق نیازتان است. نزدیکی به Backbone های اینترنت، شبکه پایدار، پشتیبانی قدرتمند دیتاسنتر را می ‌توان به‌عنوان مهمترین مزیت استفاده از سرورهای کانادایی برشمرد.

 

سرور اختصاصی امریکا
بی‌گمان خدمات دیتاسنتر‌های آمریکایی از کیفیت زیادی برخوردار است، ولی موضوع تحریم و سرعت دسترسی کمتر از داخل ایران نسبت به سرورهای اروپایی باعث شده‌است که خدمات دریافتی ایرانیان از این شرکت‌ها بسیار محدود شود. در حال‌حاضر ایران سرور به دلیل شرایط خاص خود در دیتا‌سنتر‌های ،WSI،SingleHop YesUp و XLHost ارائه خدمات می دهد. زیرساخت های قدرتمند در دیتاسنتر و استفاده از سخت‌افزارهای اورجینال به‌عنوان مزایایی این سرویس‌ها تلقی می‌شوند.

 

سرور اختصاصی IBM
شرکت IBM یکی از قدرتمند ترین شرکتهای فن‌آوری آمریکایی است که در زمینه تولید و فروش سخت افزار با زیرساخت‌های قوی و شبکه پایدار شناخته می‌‌شود. امکان سفارشی سازی سرور، شبکه پایدار، پشتیبانی قدرتمند از مزایای این شرکت بوده‌است که ایران سرور تنها شریک تجاری شرکت IBM در ایران، یکی از مشهورترین ارائه دهنده کنندگان سخت افزار می‌باشد. SoftLayer با نگهداری بیش از ۵ میلیون وب‌سایت یکی از بزرگترین دیتاسنترهای جهان می‌باشد که در آگوست ۲۰۱۳ توسط شرکت IBM خریداری شد و در حال‌حاضر SoftLayer زیرمجموعه‌ی IBM محسوب می‌شود.

 

فضای رک
استفاده از سرورهای اختصاصی داخل کشور باعث می‌شود که سرعت دسترسی کاربران ایرانی به اطلاعات سرور شما تا افزایش پیدا کند. ایران‌سرور با ایجاد یک شبکه‌ی خصوصی و استفاده از بهترین تجهیزات سخت‌افزاری در سه دیتاسنتر افرانت، پارس‌آنلاین و مخابرات، خدمات متنوعی را به شما ارائه می‌دهد. استفاده از سرورهای جدید با برندهای معتبر جهانی تضمین کننده‌ی کیفیت خدمات ما خواهد بود. افتخار ما ارائه خدمات قابل رقابت با دیتاسنترهای خارجی در داخل ایران می‌باشد.

 

مدیریت سرور
استفاده از سرورهای اختصاصی داخل کشور باعث می‌شود که سرعت دسترسی کاربران ایرانی به اطلاعات سرور شما تا افزایش پیدا کند. ایران‌سرور با ایجاد یک شبکه‌ی خصوصی و استفاده از بهترین تجهیزات سخت‌افزاری در سه دیتاسنتر افرانت، پارس‌آنلاین و مخابرات، خدمات متنوعی را به شما ارائه می‌دهد. استفاده از سرورهای جدید با برندهای معتبر جهانی تضمین کننده‌ی کیفیت خدمات ما خواهد بود. افتخار ما ارائه خدمات قابل رقابت با دیتاسنترهای خارجی در داخل ایران می‌باشد.

 

سیستم عامل و مجازی ساز
استفاده از سرورهای اختصاصی داخل کشور باعث می‌شود که سرعت دسترسی کاربران ایرانی به اطلاعات سرور شما افزایش پیدا کند. ایران‌سرور با ایجاد یک شبکه‌ی خصوصی و استفاده از بهترین تجهیزات سخت‌افزاری در سه دیتاسنتر افرانت، پارس‌آنلاین و مخابرات، خدمات متنوعی را به شما ارائه می‌دهد. استفاده از سرورهای جدید با برندهای معتبر جهانی تضمین کننده‌ی کیفیت خدمات ما خواهد بود. افتخار ما ارائه خدمات قابل رقابت با دیتاسنترهای خارجی در داخل ایران می‌باشد.

 

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *