از خیران مدرسه ساز در شاهین شهر تجلیل شد. – به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛فرماندار شاهین شهر و میمه در ششمین جشنواره تجلیل از خیران مدرسه ساز این شهرستان گفت: در حال حاضر شهرستان با کمبود حدود 30 مدرسه مواجه است. ناصراسدی با قدردانی از عملکرد خیران در شهرستان افزود:
منبع خبر: خبرگزاری صداوسیما
دسته بندی خبر: اجتماعی
