تدریس خصوصی dabidi حرکت در مسیر«تمدن نوین اسلامی»، مستلزم نگاه ویژه مسئولان به آموزش و پرورش است

حرکت در مسیر«تمدن نوین اسلامی»، مستلزم نگاه ویژه مسئولان به آموزش و پرورش است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، امام جمعه قم، عصر دوشنبه در دیدار با وزیر آموزش و پرورش، حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی را مستلزم نگاه ویژه مسئولان به آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: آینده جامعه در گرو نیروی انسانی و سرمایه اجتماعی آن جامعه است و دست یابی به تمدن نوین اسلامی بدون بها دادن به آموزش و پرورش، میسّر نخواهد بود.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پاسخ به شبهات مطرح در فضای مجازی را از وظایف آموزش و پرورش دانست و آگاهی بخشی نسبت به تاریخ انقلاب را به عنوان اصل کلیدی در تربیت دانش آموز فرهیخته و آشنا با آرمان‌های انقلاب، مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: اگر شبهات مطرح در فضای مجازی را به درستی برای دانش آموز پاسخ ندهیم، به مرور زمان شاهد تراکم این شبهات در ذهن او خواهیم بود که نتیجه آن جذب دانش آموز به سخنان جذاب و توخالی خواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان سخنان خود رفع دغدغه‌های معیشتی معلمان را خواستار شد و تصریح کرد: هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آینده کشور است. معلمی که دغدغه مالی داشته باشد نمی‌تواند به درستی وظیفه خود را انجام دهد.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *