وزیر آموزش و پرورش خبر داد که برای اولین بار بخش اول پاداش بازنشستگان قبل از شهریورماه پرداخت شده و وعده داده شد که بخش دوم نیز به زودی واریز خواهد شد. – علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش، صبح شنبه 12 مهرماه پس از مراسم جشن غنچه ها در نشستی صمیمی با معلمان مدارس شهید رستمی …
منبع خبر: پنجره نیوز
دسته بندی خبر: اجتماعی
