با به صدا درآمدن زنگ پویش ملی سلامت دهان و دندان در مدرسه شهید صدوقی قاضی آباد خرم آباد، این برنامه ملی در استان لرستان شروع شد. – به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، دکتر مریم کوشکی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مورد گفت : پویش ملی سلامت دهان و دندان …
منبع خبر: خبر آنلاین
دسته بندی خبر: پزشکی
