برنا گروه اجتماعی؛ قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: حدود 100 هزار نفر نیز در اردو تمشک شرکت کردند. امیدواریم امسال اردو های تمشک با قوت استمرار داده و با کمک معاونت پرورشی این اردو ها 2 روزه شود. – علی فلاحتکار قائم مقام سازمان دانش آموزی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی برنا، …
منبع خبر: رونویس
دسته بندی خبر: اجتماعی
