فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد دانش آموزان را سفیران امنیت دانست و گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی از مدارس آغاز می شود. – فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد دانش آموزان را سفیران امنیت دانست و گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی از مدارس آغاز می شود. خبرگزاری تسنیم …
منبع خبر: تسنیم نیوز
دسته بندی خبر: اجتماعی
