رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: آموزش و پرورش به دنبال اجباری کردن پیش دبستانی 2 است و می خواهد تمام کودکان در این مقطع تحصیل کنند. – رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: آموزش و پرورش به دنبال اجباری کردن پیش دبستانی 2 است و می خواهد تمام کودکان در این مقطع تحصیل کنند.
منبع خبر: شهر آرا نیوز
دسته بندی خبر: اجتماعی
